Nieuwsbericht

Informatieanalist Diakonessenhuis

Op 22 januari 2018 geplaatst door
Hellendoorn

Informatieanalist ICT (32-36 uur per week)

Ben jij op zoek naar ….

Een uitdagende ICT baan? In een kleinschalig algemeen ziekenhuis met een ambitieuze visie op de toekomst? Een ziekenhuis dat mensgerichte en toegewijde topkwaliteit zorg biedt? Zoek je een werkomgeving waar collega’s elkaar kennen en makkelijk aanspreken? Waar professioneel en slim wordt samengewerkt in een informele en gezellige sfeer? Dan is een baan in het Diakonessenhuis echt iets voor jou.

Een medewerkster over haar baan in het Diakonessenhuis: “ICT in het ziekenhuis, dat zorgt voor boeiende en complexe ICT-vraagstukken en -werkzaamheden, waardoor het een uitdagende functie is die veel voldoening geeft. Dat het echt ergens om gaat, ‘de kwaliteit van de zorg voor de patiënt’, in combinatie met het werken in een prettige werkomgeving, maakt dat ik graag een optimale bijdrage lever”.

De afdeling ICT in het Diakonessenhuis, waar 40 mensen werkzaam zijn, is een dynamische afdeling. De kennis en kunde zijn hoog, wat nodig is om de kwaliteit die we kunnen en willen bieden te garanderen. De diversiteit aan applicaties en mogelijkheden en verplichtingen in de zorgsector en in de ziekenhuiswereld maken dat we constant in ontwikkeling zijn. ICT in het Diakonessenhuis heeft een faciliterende, adviserende rol en werkt samen in partnerschap met belanghebbenden binnen en buiten de organisatie.

De afdeling Informatiemanagement houdt zich bezig met de strategie en het beleid van ICT in het Diakonessenhuis. Het zorgt voor de verbinding tussen de zorg en ICT en waarborgt dat de gehele afdeling ICT doelgericht en doelmatig te werk gaat. Van ICT -projecten en organisatieprojecten die een groot of kleiner ICT-component bevatten zijn de medewerkers van de afdeling Informatiemanagement (deel)projectleider. De afdeling bestaat uit vier medewerkers die een verbindende rol op de afdeling ICT en in de organisatie vervullen.

Kies je voor het Diakonessenhuis, dan hebben wij je veel te bieden

  • Goed samenwerkende teams, met aandacht voor teambuilding en -ontwikkeling
  • Volop mogelijkheden om je verder te ontwikkelen
  • Onze patiënten geven ons een rapportcijfer van 8,2 en we hebben 16 keurmerken van patiëntenverenigingen.

Prima arbeidsvoorwaarden

  • Een salaris volgens FWG-groep 60. Inschaling vindt plaats op basis van je kennis en ervaring. Deze schaal heeft een maximum van € 4.378,- bruto per maand bij een volledige werkweek van 36 uur
  • Een vakantietoeslag van 8,33%
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33%
  • Deelname in het pensioenfonds PFZW
  • Een meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden. Dit systeem maakt het mogelijk zelf bepaalde arbeidsvoorwaarden te kiezen, bijvoorbeeld extra vakantiedagen of de aanschaf van een fiets, tegen een iets lager brutoloon of de inzet van uren
  • Een jaarcontract met de intentie tot omzetting naar een vast contract bij gebleken geschiktheid.

Je functie
Je werkt als Informatieanalist mee aan de vertaling van de strategie van het ziekenhuis naar de afdeling ICT en de hierop volgende beleidsontwikkeling. Daarvoor voer je analyses uit, adviseer je, leid je projecten en begeleid en coördineer je processen en collega’s en leveranciers. Je bent aanspreekpunt voor diverse managers in het Diakonessenhuis en onderhoudt contacten over uiteenlopende ICT-gerelateerde onderwerpen. Door het bijwonen van congressen, lezen van actuele berichtgeving en het je verdiepen in items die van belang zijn, blijf je op de hoogte van de ontwikkelingen en mogelijkheden op het gebied van en zorg en ICT. Je werkt zelfstandig en levert een optimale bijdrage aan het doel van het team. Je rapporteert aan het Hoofd ICT.

Dit verwachten we van jou

  • Persoonlijk leiderschap en professionaliteit
  • Pro-activiteit en zelfstandigheid
  • Bereidheid tot verandering en vernieuwing
  • Open en eerlijke houding
  • Integriteit en discretie, betrouwbaarheid en loyaliteit.

Voor deze functie zijn we speciaal op zoek naar een collega die …

  • Analytisch is en systematisch werkt
  • Gestructureerd en accuraat werkt en in staat is overzicht te houden
  • Positief kritisch is en resultaatgericht
  • Hectiek prettig vindt en snel kan schakelen
  • Leergierig is en zich gemakkelijk nieuwe onderwerpen en processen eigen maakt
  • Planmatig werkt, plant en goed in staat is prioriteiten te stellen
  • Uitstekende contactuele en communicatieve (schriftelijk en mondeling) vaardigheden heeft
  • Beschikt over een HBO- of WO-diploma, bij voorkeur op het gebied van ICT en zorg
  • Bij voorkeur kennis heeft van ziekenhuisprocessen en de zorgsector
  • Tenminste 3 jaar ervaring heeft in een vergelijkbare functie.

Enthousiast?
Reageer dan door het online sollicitatieformulier in te vullen. Graag ontvangen we je sollicitatie uiterlijk 15 februari 2018. 

We vragen altijd referenties na. Zorg dat je minimaal twee referenties voor ons hebt.

Als je in dienst komt, vragen we je om een originele Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). De kosten hiervoor krijg je vergoed.

Om te reageren dien je eerst in te loggen.

Heb je nog geen profiel? Registreer dan eerst om een nieuw profiel aan te maken.